CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 3, 2011

MY FAMILY MY SOUL

I love my my family sho much! especially from mama side family..i hate family from baba side they all just like fucking annoying!always talk a bad thing to my family and bodoh!haha... aku bukan nak mancaci or ape,tapi dari dulu sampai sekarang memang aku sakit hati sangat..knape dieorang suke tngok family aku susah and complicated!ape la salah family aku kat depa nie,,..ah!!lantak la,yang penting mama n baba aku tak kacau idop mereka yang gile harte tuh! kalau tak de dieorang aku tak susah la,aku ade maklong n family,andak and family,uncle don n family,pakcik jaja n family,ateh,kaklong,angah,emeir, dan nyawe aku mama n baba..haha..kiteorang selalu outing same2,jalan2 makan angin ..mmg best!!hehe...kamibhagia dowh!!!















                               SAYANG SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comments:

Ira Croreilla said...

ko syg aku oya?? ahaksss luv u 2 3 4