CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 25, 2010

MY NEW BLOG

NEW BLOG???!! HAHA

haha,akhirnye ade mase pon nk create blog.,huhu...kesian makcik orang len da famous da pon sebab ade blog,makcik baru je nk create blog,.lepas je aku bukak blog cik epal,dengan hanis zulaikha,aku tertarik nk create blog sendiri n merepek sendiri..huhu...mcm mane la dieorang leh ade macam2 idea hari? kagum makcik ngan dieorang n,yang aku kat sini da nk pecah pale otak n pikir ape la aku nak merepak nie...anyway aku fiera edora binti che azmi umur da tue 19tahun4bulan hari aku mlas nk kire hha,sekarang n kerja kat menara celcom as a ceo eh xde la customer service executif je kat contact center,ade mama yang tersayang baba tersayang adik beradikk ramai sangat ade 4 orang haha(asyik gelak je aku nie..)aku ank ke-3 lame gile aku mnje tetibe ade lak adik,xpe2 darah daging jgak tuh..jenis aku,aku suke buat lawak bodoh tapi kawan2 aku suke dengar aku merepak,aku un layan saje..aku suke warne pink,hitamm n putih..aku ade hump hump(kerete singkatan hummer) warne itam baru je kuar,suke sangat..itu la hasil kesabaran aku ngan daddy..aku x taw nk merepek ape lagi n...huh,skrang n aku stay kat damansara..da nk dekat setaun jgak la,tp parent aku tnggal dekat selayang bagi aku jauh jgak la,kadang2 yang membuat aku rindu sangat ngan mama n baba ble aku tngok cte sedeh..eh malu pulak..my parent is my soul,my daddy also lol...hurm dari kol 1 sampai sekrang pukol 2.25 aku create idea n,sampai kering otak aku n aku perah..haha...nnat la aku mmbebel lagi...good nite uolllssssss.....tata....

2 comments:

Fikreez said...

fiera,ko kne tukr font ko nie.ak xdpt baca.

FiERALicIouS said...

haha.....aku saje je.....biar sakit mate korunk...